Kawan-kawan dan sahabat handai....

Isnin, Jun 15, 2009

UBN jangan memonteng kalau nak sekolahkan pakatan rakyat di Selangor

Lain kali kalau nak tuduh...periksa dan cermin diri sendiri dulu. Kalau nak dakwa pun biarlah dengan angka dan fakta dan bukannya membuta tuli.

Sekarang tengok...satu jari tunding ke pakatan, empat jari lagi tunding ke diri sendiri. MB Khalid belanja 8 juta untuk perbelanjaan kakitangan dan kos utiliti bukannya macam zaman anak Toyo.

Kalau UBN, 8 juta buat majlis anak beranak, gi lawatan dan 'shooping' luar negara, main golf.
Tan Sri Khalid pula belanja duit yang sama jumlah untuk program rakyat, untuk bersama rakyat dan menjana aktiviti kemasyarakatan di setiap zon majlis perwakilan penduduk.

Duit yang dibelanjakan untuk rakyat tak sama kalau dibelanjakan untuk kaum keluarga dan sahabat andai.

Bezanya disini....Khalid belanja untuk semua rakyat selangor...Toyo untuk apa....apa cerita dengan SELCAT yang dengar kata joli sakan dengan lawatan sambil ber'shopping ', kenapa tak jawab yang tu dulu sebelum nak kata orang lain macam-macam.

Sudah-sudahlah...kalau badan sendiri pun penuh sopak dan kudis buta jangan pula tuduh orang lain macam tu. Jangan jadi macam anjing menyalak bukit sedangkan diri sendiri dahulu pun lagi teruk dan lagi zalim pada rakyat negeri Selangor khususnya. Terima Kasih.

Sila klik disini, untuk berita benar.

Sila klik disini, untuk berita fitnah.

Dan silalah bezakan antara yang palsu dan yang tulen. Wallahu'alam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito