Kawan-kawan dan sahabat handai....

Khamis, April 15, 2010

Calun BN Hulu Selangor bukan anak tempatan

Hari ni kami meninjau kawasan Hulu Selangor untuk mendapatkan laporan dan komen penduduk tempatan tentang calun BN yang baru. Sempat juga singgah sebentar di kedai kopi dan memasang telinga. Sungguh hebat kerana penduduk setempat sudah pandai berpolitik dan melahirkan pendapat masing masing, walaupun hanya di kedai kopi.

Yang menarik, komen dari pelanggan kedai kopi bahawa calun BN yang terpilih adalah bukan anak tempatan, tidak seperti yang di war-warkan oleh TPM pada awalnya.

Muhyiddin nampaknya perlu menjawab. Dimana Palaniviel, dimana Mugilan?
Baca laporan dari Harakahdaily

5 ulasan:

  1. dah tu???dia anak setan?.,.takde lah gurau jer.. ehehehe

    BalasPadam
  2. Suku sakat Hulu Selangor15 April 2010 11:53 PTG

    Aku orang melayu keja di KL . Kerabat aku orang bengkulu ssma spt Mat Taib. Kalau 2008 , kami tolak MIC , kali ni pun kami tetap tolak MIC sehinggalah pimpinan UMNO sedar Hulu Selangor hak UMNO . Aku tak malu ngaku UMNO dan nombor keahlian aku ooo4.....2 . Macam mana Muhyiddin tolak Mat Taib sebab lawan dia hari itu , nanti 25.4. kami suku sakat bengkulu akan tolak pilihan Muhyiddin . Tadi yang datang masa Muhyiddin umumkan calon MIC pun , aku tengok ramai org UMNO luar . Tak ramai UMNO HUlu Selangor yang datang . Pembohong besar Muhyiddin ni .

    BalasPadam
  3. Hmmmm....betul tekaan awak.Konfirm calun BN tu bukan anak tempatan.Tapi Zaid memang anak tempatan sebab mak dia memang beranakkan dia kat belakang kedai todi di Kerling,lepas jer beranak mak dia terus bawak dia lari ke Bachok dan register konon dia dilahirkan kat Kelantan.Kalau tak caya pi check kat belakang kedai todi di Kerling tu- darah dan uri si Zaid masih ada kat situ sebagai bukti kukoh yg Zaid lahir di Kerling dan dia memang anak watan Hulu Selangor!

    BalasPadam
  4. kekeke cucu cucu....tak dak modal ka

    BalasPadam
  5. Ya anak bengkulu dan kerabat Bengkulu yang ada di Hulu Selangor mari kita ramai ramai undi PAKATAN Rakyat kasi benam itu UMNO/BN dala sungai bernam dan kluburkan di Sungai Nilam hehehehheee

    BalasPadam

Orang kito