Kawan-kawan dan sahabat handai....

Ahad, Julai 26, 2009

BN cemas....2 negeri bakal bubar DUN

DUN PERAK

DUN Perak bubar angkara dendam Behrang dan Bota?

Lepaih subuh bukak internet. Huihhh … betui ker DUN Perak akan bubar selewat2nye esok. Esok Isnin 27 Julai 2009. Kejap lagi teman nak ke Ipoh. Teman lalu depan rumah MB. Teman memang lalu depan Casuarina. Teman juga akan lalu depan Istana Kinta. Betuiker ade ramai di lokasi berkenaan.

KL. Behrang dan KL. Bote dengor citer udah hilang. MB DPulau jenuh menalipon deme. Idak berjawabpun. Mulaler UMNO Perak libang libu tak tentu hala. Kulu kelo ke darat ke baroh sambil deme megang hp kat Pejabat UMNO sebelah Casuarina tu. Ghiso bebenor nampaknya. Itu yang dikhaborkan pada teman semalam. Entah betui entah idak. Sebab yang ngabo pada teman inipun dengor dari mulut orang lain.

Oppss..., KL tu maknanya Katak Lompat.

Ape2 halpun, kite tunggu ajer ler. Sabor.

sumber: jantantuya.blogspot.com

DUN PERAK BUBAR???

Spekulasi bertiup kencang DUN Perak akan dibubarkan. Sehubungan dengan itu.... krew PerakExpress telah membuat tinjauan ke kawasan sekitar ibu pejabat UMNO Perak dan ke kediaman rasmi MB Kudeta. Dan sah..... terdapat ramai orang di kedua-dua tempat tersebut.

Apakah itu petanda, mengesahkan desas-desus yang mengatakan DUN Perak akan dibubarkan dalam masa 48 jam dan jika benar..... pembubaran DUN Perak akan menjadi kenyataan juga akhirnya.

Apa-apa pun.... sama-samalah kita tunggu pengesahan tentang berita tersebut....


Sumber : motherof3mohd.blogspot.com

DUN TERENGGANU

Dengar berita dari sumber2 yg boleh dipercayai , MB Terengganu bakal turun dari takhta sebelum 1hb Ogos, kalau tak turun jugak mungkin G10 yg diketuai oleh Datuk Rosol Wahid akan meletak jawatan, dan kemungkinan MB Terengganu sekarang akan membubarkan DUN Terengganu dan Pilihanraya Umum untuk DUN2 Terengganu bakal diadakan semula. Wallahualam.
Jangan tanya link atau sumber, sebab berita2 macam ni mmg tak disebarkan oleh mana2 akhbar. Sekian terima kasih.

Sumber: Tranungkite.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito