Kawan-kawan dan sahabat handai....

Rabu, September 09, 2009

katak bantu lembu-lembu yang berjihad di seksyen 23 shah alam


Menghina binatang seperti ini adakah ini jihad.....cuba letak katak...apa kata berahim ali pulak nanti


Berjihad cara brahim ali al-kataki...mempermain-mainkan agama ISLAM

NGO melayu, PERKASA akan memberikan pertolongan pada lembu-lembu yang didakwa di mahkamah kerana hasutan dan perhimpunan haram di mahkamah seksyen Shah Alam hari ini.

Presiden PERKASA, brahim al-kataki berkata, ramai loyar-loyar dalam PERKASA sedia mengambil kes ini dan menganggap kes ini sebagai 'jihad' atau perang di atas nama ISLAM. kepala hotak kau lah brahim.

Brahim Al-Kataki juga berkata, akan cuba mencari derma dan bantuan kewangan untuk lembu-lembu dalam mereka menghadapi perbicaraan kelak.

Berahim berkata lagi yang tindakannya bukan kerana karier politiknya atau politik 'mileage' tetapi atas dasar kesedaran ummah (kononnya) dan membela agama ALLAH (bohong lagi) di dalam sidang akhbar siang tadi.

Brahim al-kataki adalah MP bebas untuk Pasir Mas (pakai lambang PAS, ptui tak malu punya katak) dan mengutuk pada pemegang tampuk kuasa sebagai penakut untuk mempertahankan islam kununnya....

Tetapi malangnya ramai orang islam dan ketua-ketua parti politik mengutuk kejadian lembu-lembu ini memijak kepala lembunya sendiri.

Pada 28 ogos, sekumpulan 50 orang yang mengaku penduduk seksyen 23, shah alam berarak
dari masjid negeri ke pintu pagar SUK Selangor memprotes tindakan memindahkan kuil Sri Mahariamman dari seksyen 19 ke seksyen 21.

lembu-lembu mengheret kepala lembu dan memijak serta meludah ke kepala kawan mereka sendiri. kesian lembu-lembu ni.

Serta memberi amaran pertumpahan darah sekiranya kuil itu dipindahkan juga, janji ketua lembu berkenaan.

alihbahasa dari thestar.

3 ulasan:

  1. AKUM> SAYA MOHON JASA BAIK TUAN/PUAN UNTUK MENDERNA BERBENTUK KEAWANGAN BAGI MEMBINA TEMPAT MEMANDIKAN JENAZAH DI SURAU AL-AMIN SEKSYEN 18 SEGALA DERMA BOLEH LAH DISERAHKAN KEPADA PENGURUSI SURAU EN ZAINUDIN LEBIH DIKENALI DENGAN BILAL DIN DIALAMAT SURAU AL-AMIN JALAN 18/46 SHAH ALAM. PADA HARI AHAD TUAN GURU DATO SRI ABDUL HADI AWANG AKAN MEMBERI TAZKIRAH DIMASJID AL-HIDAYAH SEKSYEN 18 SHAH ALAM SILA HADIR BERAMAI-RAMAI KEMAJLIS TAZKIRAH RAMADHAN DIMASJID TERSEBUT.WSLM

    BalasPadam
  2. MEMANG UMNO TELAH MENYESATKAN AKIDAH UMAT ISLAM DENGAN MENYURUH ORANG MENGAMBIL BEER APA MAKNA TAKE BEER DALAM BAHASA MALAYSIA KAN AMBIL BEER BUKANKAH ITU MENYURUH ORANG MINUM ARAK. APA NAK JADI UMNO INI SESAT LAGI MENYESATKAN

    BalasPadam
  3. Elok benarlah tu katak dan lembu.
    Laknat atasmu sikatak

    BalasPadam

Orang kito