Kawan-kawan dan sahabat handai....

Rabu, April 29, 2009

GERAK yang efisien

Sungguh efisiennya GERAK, sedia untuk memantau muktamar dan pemilihan dalam PAS. Hmmm kemudiannya akan disahutlah lolongan itu oleh SPRM yang berintegriti (ye ke....), Pemilihan Agung UMNO yang penuh dengan politik wang pun masih tiada tindakan, tak payahlah nak menyibuk menjaga tepi kain orang.
Bersih, Cekap dan Amanah yang diwar-warkan tidak pernah menjadi kenyataan. Tidak ada satu tindakan yang 'affermative' yang memperlihatkan kewibawaaan GERAK dan SPRM. Jerung-jerung yang masih terlepas tanpa tindakan, sedangkan ikan bilis yang menjadi mangsa keadaan.
Mana kehebatan mantan pengerusi GERAK, Ezam Mohd Noor yang dulu lantangnya mendakwa kepimpinan UMNO yang dulunya dikejinya.
Kalau isu lembu yang dihebahkan ke seluruh Malaysia, apa cerita dengan Khir Toyo, Ali Rustam yang terang2 dikatakan mengunakan politik wang, dan ramai lagi kepimpinan UMNO yang didakwa yang terlepas begitu sahaja tanpa penyiasatan dari pihak SPRM malahan tiada satu laporan polis yang dibuat oleh GERAK. Sungguh dan teramatlah menghairankan.
Kesimpulannya...GERAK ni bukanlah badan NGO lagi tapi NGOKKKK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito