Kawan-kawan dan sahabat handai....

Ahad, Oktober 11, 2009

Aksi puteri umno terlampau....


Malam ni kena balik juga..apa jadi..jadilah !! Wakakaka..!! Tak boleh tahan maa..lebih-lebih lagi bila tengok lubang mulut akak tu !! Hadoii..!!



Senyuman puteri Umno yang seksi di Teluk Kemang ! Dan akibatnya...lihat gambar dibawah :


Kenkawan lain pegang helmet kat luar, kau pegang 'helmet' kau yg kat dalam tu, pasal apa ? Atau telor makin senget ke sebelah ? Gara-gara senyuman seksi puteri Umno kat seberang jalan tu (rujuk foto diatas) ! Dasar macai..!!


sumber:politikbanjar.blogspot.com

TQ...powerlah idea wak....cayalah

3 ulasan:

  1. MAMAT YG PGG 'HELMET' DLM SELUAR TU KLU GI CHECK KAT HOSPITAL MAU KENE SUNAT SKALI LAGI TU!!!IKUT PENANGAN SI AZEEZ YG TETIBE PATAH TENGKUK..HUHU

    BalasPadam
  2. Salam

    Maaf jika saya menegur...

    Pas membawa imej islam yang suci, sebenar dan tulen. Maka seharusnya kita menyeru supaya umat islam dan bukan islam menyokong Pas, sudah pasti mereka juga menyukai sesuatu yang indah dan cantik sesuai dengan fitrah manusia.

    Maka biarlah dakwah kita lebih kepada menggambarkan atau paling tidak menjaga keindahan dakwah islam.

    Maaf, saya tidak bersetuju cara saudara meyiarkan gambar-gambar sebegini. Memburukkan imej Pas.

    BalasPadam
  3. Kenapa mesti kutuk-kutuk orang, Nabi Muhammad pun tak pernah kutuk-kutuk orang, malah berbuat baik walaupun orang buat jahat dekat Baginda. Kalau Pas betul nak memperjuangkan Islam ikutlah Sunnah Nabi keseluruhan, bukan pilih-pilih. Ikutlah cara Nabi kita berdakwah. Perjuangan politik di dunia ni tidak ke mana, bahkan menghanyutkan. Sedarlah tujuan kita dihantar ke dunia ini bukan untuk itu semua. Bolehkah atas alasan tidak sama fahaman politik kita menghina dan mengutuk orang lain yang sama-sama mengucap dua kalimah Shahadah. Sedarlah siapakah musuh kita yang nyata kalau tak lain dari NAFSU yang tidak dapat dikawal. Semoga kita semua tidak tergolong dari kalangan orang-orang yang RUGI...Amin.

    BalasPadam

Orang kito