Kawan-kawan dan sahabat handai....

Jumaat, Ogos 07, 2009

Najib cakap lain...mamak zambery cakap lain..apa da???

Najib cakap kalau berhimpun suruh mintak stadium...mamak zambry pulak cakap lain pulak...apa yang ko merepek ni lerrrrr.


Pas Mohon Guna Stadium Perak Untuk Berseronok: Dr Zambry a.k.a Mamak Pangkoq

IPOH, 6 Ogos (Bernama) -- Permintaan Dewan Pemuda Pas Perak untuk menggunakan Stadium Perak di sini sebagai tempat perhimpunan bagi mendesak agar Dewan Undangan Negeri dibubarkan adalah bagi memenuhi keseronokan mereka semata-mata, kata Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

"Kita tidak mahu perbuatan sekelompok kecil ini menyebabkan rakyat di Perak tidak dapat hidup dengan tenteram," katanya ketika diminta mengulas kenyataan Dewan Pemuda Pas pada Selasa lepas bahawa ia akan memohon kepada Majlis Bandaraya Ipoh dan Ketua Polis Perak untuk menganjurkan perhimpunan besar-besaran itu di Stadium Perak.

Zambry berkata sebarang bentuk demonstrasi atau apa juga namanya perlu diadakan berlandaskan lunas undang-undang dan peraturan, katanya selepas melancarkan Masyarakat Wanita Antidadah (Mawadah) peringkat negeri di kediaman rasminya di sini pada Khamis.

"Pembangkang dah buat macam-macam dah, merata-rata buat program (untuk mendesak bubar DUN)...sama ada (pihak berkuasa) bagi kebenaran atau tidak, mereka tetap buat juga," katanya.

-- BERNAMA

1 ulasan:

  1. Huwek..bercakap pasal undang-undang.Dia sendiri pun tak ikut undang-undang.Nak suruh orang ikut boleh tapi jangan pulak halang orang nak ikut.Sendiri mau ingat mamak.Roti canai sama teh tarik satu...

    BalasPadam

Orang kito