Kawan-kawan dan sahabat handai....

Isnin, Mei 11, 2009

kerjasama atau kerjakan bersama-sama

Ntah lar....rasa nak percaya tu tak ada sebab yang bercakap tu Pie Yem baru kita, sedangkan bermulanya kisah di Perak pun Pie Yem punya angkara, ada empat ekor katak yang dua diculik dibawa ke Pekan, yang satu ni lompat lepas tu lompat balik...betul betul katak la, yang satu lagi katak berlainan jantina, gila camry dan keempat-empat ekor katak ni bersama-sama pak najib masuk tv buat announcement, terbalikkan dan memporak-perandakan kerajaan negeri Perak pinpinan PR.
Isu perlantikan speaker haram pun masih panas-panas lagi belum pun suam, lepas tu pakat ramai kerjakan pemimpin, penyokong, adun PR dan paling hebat sekali sampai speaker pun dikerjakan jugak, dikurung dalam stor tingkat 2 di dewan negeri demi untuk melantik speaker haram yang baru.
Kalau benar-benar ikhlas nak kerjasama, bubarkan sahaja dan lepas tu buat pilihanraya, tak payah kita nak tunggu keputusan mahkamah. Kalau nak seribu daya, tak nak seribu dalih.
Mulut kata ya, hati kata tidak. Kalau andai kata rakyat pilih BN dalam pilihanraya bersih dan adil,
rasanya PR pun boleh terima keputusan rakyat kerana itu pun dah ketentuan-NYA.
Kesimpulannya kalau benar-benar ikhlas....bubarkan ajelah tak payah tunggu keputusan mahkamah. Semua orang senang hati dan tidak ada isu berbangkit lagi lepas ini.
Sekian. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito