Kawan-kawan dan sahabat handai....

Jumaat, September 11, 2009

Gerak senyap ADUN Batu Burok N16, YB Dr Syed telah dikesan


KUALA TERENGGANU: Gerak senyap ADUN Batu Burok N16, YB Dr Syed telah dikesan perisik SinarHairan. YB Dr Syed Azman dikesan telah bergerak secara senyap bersama pembantunya dari rumah ke rumah di DUN Batu Burok untuk menyampaikan sumbangan peribadi beliau kepada warga miskin yang kurang bernasib baik untuk meringankan beban dan memeriahkan sambutan hariraya mereka.

Rata-rata penduduk yang menerima bantuan peribadi yang disampaikan sendiri dari rumah ke rumah ini yang rata-ratanya tidak mendapat wang ehsan yang hanya diberikan kepada segelintir rakyat Terengganu oleh kerajaan negeri pimpinan Ahmad Said.

Bantuan yang disampaikan YB Dr Syed Azman ini walau pun menurut katanya "tak payah war-war" patut dipuji kerana kebelakangan ini, sesetengah wakil rakyat kita bila dah berjawatan wakil rakyat, kadang-kadang telefon pun susah nak diangkat.

Syed Azman juga sebelum ini pada setiap malam yang bebeza disetiap masjid dan surau telah membawa penceramah daripada Palestine untuk menyampaikan tazkirah mereka mengenai penderitaan yang mereka alami dalam menempuh hidup berhadapan dengan maut sepanjang masa. rakyat tem,apatan juga turut sama menyumbangkan wang bantuan untuk meringankan beban mereka di Palestine.

Syabas diucapkan kepada YB Dr Syed Azman yang secara peribadi bersemuka menyampaikan bantuan untuk warga tempatan. Semuga langkah ini dituruti YB yang lain kerana bila mengundi nanti orang-orang inilah juga yang kita nak mintak satu undi setiap seorang. Luangkanlah sedikit masa untuk mereka kerana kelak mereka akan luangkan juga masa mereka untuk mengundi kita nanti.
sumber :muslimeen-united

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito