Kawan-kawan dan sahabat handai....

Isnin, September 07, 2009

Gelombang Perubahan Rakyat Johor...umno semakin ketakutan

Gelombang Perubahan Rakyat Johor
REFORMASI REFORMASI REFORMASI



Insyallah akan ramai orang melayu diJohor dan pimpinan Melayu(yg bersish ) diJohor akan menyertai PKR utk menyokong perjuangan DSAI.

DSAI perlukan sokongan Melayu Johor seramai yg mungkin sebelum PRU13 nanti.

Kita tidak mahu terjadi perjuangan DSAI menempa kejayaan suatu hari nanti tetapi tidak ramai pemimpin Melayu berbakat disekeliling yg bleh beliau sandarkan. Penyertaan orang melayu terutama di Johor adalah penting bagi mengimbangi kaum bukan Melayu supaya PKR menjadi parti yg komposisi kaumnya seimbang.

Harap sejarah Parti Gerakan tidak berulang lagi kepada PKR. Gerakan yg ditubuhkan oleh gagasan pelbagai kaum bertulangbelakangkan Melayu selaras dengan perlembagaan malaysia pada mulanya tetapi sikap Melayu menyegani parti baru itu selain UMNO akhirnya hari ini tidak mempunyai komposisi kaum yg seimbang lagi.

2 ulasan:

  1. wauu... betul ke kat Johor ni bro? area mana? Batu Pahat ker.... ni dah macam kat Permatang Pauh ni... Hidup Pakatan!!!

    BalasPadam
  2. Bukanlah!!!...itu kt stadium kelana jaya!!!..Apa lah si Anwar ni,,,sibuk2 kt sana,..tak sedar ada kaum nak lompat katak kt Selangor....Angin bertiup kencang....mengatakan PAKATAN akan tumbang ...InsyAllah!!!..dapat MB baru lagi kami,sebelum raya ni...sultan pun dah setuju......yyaaahooo.....yang dikejar tak dapat,yng digendong cicir......

    BalasPadam

Orang kito