Kawan-kawan dan sahabat handai....

Sabtu, Julai 25, 2009

kubu kuat BN di johor makin pecah barai.....

Zaid...Chua....terbaru S.Subramaniam (MIC)...


Bekas Naib Presiden MIC sertai PKR

Oleh G. MANIMARAN

PETALING JAYA: Bekas Naib Presiden MIC, Datuk S. S. Subramaniam hari ini mengumumkan keputusannya untuk menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Ia diumumkan beliau pada satu majlis di Taman Medan, Petaling Jaya Selatan sebentar tadi.

"Saya menyertai PKR bukan kerana jawatan, saya sudah rasai jawatan yang secukupnya... saya bukan sertai kerana wang, saya ada wang secukupnya tapi saya sertai kerana suasana politik semasa," kata bekas Ahli Parlimen Segamat ini di sini.

sumber:mstar.com.my

Dianggarkan lebih kurang 1300 ahli MIC serah borang menyertai PKR dalam majlis tersebut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito