Kawan-kawan dan sahabat handai....

Sabtu, Disember 05, 2009

skandal terbesar yang patut dan wajib SPRM siasat...


SKANDAL TERBESAR PUAK UMNO/ MCA

Berikut adalah carta yang jelas menunjukkan bahawa projek PKFZ adalah bermotifkan politik yang dirancang dengan begitu teliti oleh UMNO/BARISAN NASIONAL.

Pihak SPRM mengetahui bahawa perjalanan projek ini lebih kepada kepentingan pihak-pihak yang tertentu (personal interest), yang mana UMNO juga terlibat dengan penyelewengan jumlah dana yang bernilai berbilion ringgit.

Nama-nama perseorangan yang terlibat dengan syarikat-syarikat yang mereka wakili jelas menunjukkan mungkin lebih ramai lagi yang terlibat dan juga mungkin ada dikalangan pemimpin-pemimpin yang menjadi dalang.

Mana mungkin pihak SPRM tidak tahu perkara sebenarnya yang berlaku. Atau mungkin pihak SPRM di bawah kuasa UMNO/BN diarah supaya tidak mengambil berat mengenai penyiasatan projek PKFZ dan dibiarkan begitu sahaja disebabkan mereka yang di belakang tabir mempunyai pengaruh yang kuat.

Adalah dipercayai, bukan hanya individu-individu yang terlibat, akan tetapi parti-parti komponen Barisan Nasional juga bersama-sama bersubahat di dalam skandal yang terbesar di Negara kita yang tercinta ini.

Wahai Rakyat Malaysia sekalian, adakah ini yang dinamakan pemerintah yang telus dan bersih, dan adakah kerajaan (kerajaan BN) ini harus disokong untuk terus menghabiskan wang rakyat?

sumber: syedpkr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito