Kawan-kawan dan sahabat handai....

Isnin, Februari 01, 2010

Rampasan kuasa di Selangor oleh UMNO sebelum tahun baru cina...

Taktik Kotor Umno-BN Cuba Rampas Selangor

Haaa...ini pula berita yang kami terima petang tadi. Nampaknya Umno-BN makin terdesak dan sesak sehinggakan mereka merancang plot-plot kotor dan keji dalam usaha mereka untuk merampas Selangor daripada tangan Pakatan Rakyat.

Menurut sumber kami, Najib dan kuncu-kuncunya merancang untuk merampas Selangor secara paksa dan hina dengan cara mengaitkan pertuduhan mahkamah terhadap Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum sambutan Tahun Baru Cina ini.

Memang kotor sekali perancangan jahat mereka itu. Seolah-olah menidakkan hak rakyat dalam mengeluarkan suara dan memilih pemimpin mereka. Kalau pemerintahan boleh sesuka hati dirampas begitu sahaja, lebih baik tak payah ada pilihanraya. Isytiharkan saja Malaysia nih bukan negara demokrasi lagi. Pilihlah sistem-sistem lain di luar sana tu yang sesuai dengan agenda hina mereka.

Walau bagaimana pun, mesyuarat khas Majlis Pimpinan Pusat bersama semua wakil rakyat Parti Keadilan Rakyat petang tadi telah mengeluarkan satu resolusi di mana kesemua kepimpinan berikrar akan terus memperkukuhkan parti dan akan menentang perancangan kotor Najib dan kuncu-kuncunya di Selangor.

sumber: tawanmalaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Orang kito